Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος (Eshop)
Κάντε την επιχείρηση σας να δουλεύει όλο το 24ωρο με πολύ μικρότερο κόστος από ένα φυσικό κατάστημα και αυξήστε τα κέρδη σας από πελάτες που δεν είχατε λόγω απόστασης ή λόγω χρόνου! Τo Ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών, δηλαδή του πωλητή και του αγοραστή, οι οποίοι μπορούν να βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις αλλά ακόμα και σε διαφορετικές χώρες. Με αυτή τη δυνατότητα μπορούμε να βρίσκουμε 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλουμε, στις οικονομικότερες τιμές! |
Με πολύ απλά λόγια είναι μια ολοκληρωμένη διαδικασία αγοράς, πώλησης, διανομής και διαφημιστικής προβολής προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Οι συναλλαγές του ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίζονται σε B2C και B2B:
Με τον όρο B2C (business to customer) έχουμε τη διαδικασία ηλεκτρονικών συναλλαγών εμπορικών επιχειρήσεων που προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες στον τελικό καταναλωτή, όπως πχ. μια εταιρία που έχει ηλεκτρονικό κατάστημα και πουλάει τηλεοράσεις, υπολογιστές ή υπηρεσίες όπως κατασκευή ιστσελίδων, διαφημιστικές καμπάνιες, sms, μέσω Διαδικτύου.
Με τον όρο B2B (business to business) έχουμε τη διαδικασία ηλεκτρονικών συναλλαγών εμπορικών επιχειρήσεων που όμως δεν εξυπηρετούν τον τελικό καταναλωτή, πχ μία εταιρία που εμπορεύεται χρώματα θα διαθέσει τα προϊόντα της σε μία κατασκευαστική εταιρία ή έναν εργολάβο και όχι κατευθείαν στους καταναλωτές.
Βεβαίως δίνεται η δυνατότητα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να έχει και B2C αλλά και B2B, με διαφορετικές τιμές για τον καθένα.
Το Διαδίκτυο άλλάξε ριζικά τον τρόπο ζωής των πολιτών και έφερε μια σειρά αλλαγών που επηρεάζουν και τις επιχειρήσεις. Αυτές οι αλλαγές μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων που θέλουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, διεθνοποίηση, αυξανόμενου ανταγωνισμού, κ.α.
Ορισμένες απο τις δυνατότητες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι:
- Αναζήτηση προϊόντων.
- Δυνατότητα ηλεκτρονικής παραγγελίας (για τα προϊόντα που έχει νόημα η συγκεκριμένη ενέργεια).
- Δυνατότητα "on-line" πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτα, καθώς και μέσω Paypal ή/και δυνατότητα για άλλους τρόπους πληρωμής, όπως με αντικαταβολή ή πληρωμή με παραλαβή απο το κατάστημα κ.α.
- Δυνατότητα αποστολής διευκρινιστικής ερώτησης για συγκεκριμένο προϊόν από τον πελάτη.
- Αποθήκευση απεριόριστου αριθμού προϊόντων σε βάση δεδομένων με ανώτατο όριο το διαθέσιμο χώρο του website. Αλληλοδιασύνδεση παρεμφερών προϊόντων.
- Χρήση δυναμικών ιστοσελίδων (αυτόματες ενημερώσεις) και δυνατότητα ανασκόπησης των πωλήσεων από τη επιχείρηση.
- Δυνατότητα αυτόματης αποστολής επιβεβαιωτικών e-mails στον πελάτη και στον πωλητή καθώς και αποθήκευση στοιχείων πελάτη.
Πέρα απο τις λογικές διαδικασίες που υλοποιούνται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχουν και μερικές ακόμα που είναι άξια αναφοράς:
Πρόγραμμα στατιστικών Google Analytics
Το κορυφαίο πρόγραμμα στατιστικών Google Analytics επανασχεδιάστηκε για να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με την προέλευση, τις συνήθειες και την αλληλεπίδραση των επισκεπτών σας με το e-shop σας, έτσι ώστε μελετώντας τη συμπεριφορά των επισκεπτών να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα για τις σελίδες σας και να πουλήσετε περισσότερο.
Εργαλείο Live Chat
Το Live chat είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο που σας βοηθά να απαντήσετε άμεσα σε ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες σας όταν βρίσκονται στο site σας, να πουλήσετε τα προϊόντα & τις υπηρεσίες σας on-line και να παρέχετε υψηλού επιπέδου Εξυπηρέτηση Πελατών (presales και aftersales). Καταφέραμε να ενσωματώσουμε μια τέτοια λύση γνωστής εταιρίας στο eshopper, έτσι ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε το που θα εμφανίζονται τα εικονίδια μέσω των οποίων με ένα click, οι επισκέπτες του e-shop σας θα επικοινωνούν μαζί σας!
Διαθεσιμότητα αποθήκης
H πρόσθετη λειτουργία "Διαθεσιμότητα αποθήκης" σας ενημερώνει μέσω email όταν η διαθέσιμη ποσότητα κάποιου προϊόντος στο e-shop σας, πέσει στο κρίσιμο επίπεδο που εσείς έχετε ορίσει. Μπορεί να εμφανίζει ή όχι τον αριθμό προϊόντων στην αποθήκη ή να εμφανίζει ειδικό μήνυμα που ρυθμίζει ο χρήστης. Επίσης μπορεί να σταματάει την πώληση του προϊόντος ή να το αποκρύπτει προσωρινά έως ότου έχετε νέα παραλαβή!
Ομαδοποίηση πελατών
Η πρόσθετη λειτουργία "Ομαδοποίηση πελατών" σας επιτρέπει να διαχωρίσετε τους πελάτες σας σε κατηγορίες που θα έχουν πχ διαφορετικές εκπτώσεις (είτε είναι χονδρικής είτε λιανικής), πρόσβαση σε επιπλέον προϊόντα κλπ κάνοντας έτσι το eshop σας πραγματικά ένα δυνατό B2B (business to business) εργαλείο.
Σύνθετα Προϊόντα
H πρόσθετη λειτουργία "Σύνθετα Προϊόντα" επιτρέπει τη σύνθεση διάφορων επιμέρους συστατικών-προϊόντων για τη δημιουργία ενός τελικού προϊόντος που θα αποτελείται από αυτά (πχ Η/Υ, δωροσυνθέσεις κλπ) με δυνατότητες θέσπισης έκπτωσης επί της τελικής τιμής και βαθμού συμβατότητας των συστατικών-προϊόντων μεταξύ τους.
Δημοσίευση προϊόντων σε ειδικές μηχανές σύγκρισης προϊόντων
Το εργαλείο διασύνδεσης με το Pathfinder Shopping μια ακόμη μεγάλη υπηρεσία εύρεσης προϊόντων και σύγκρισης τιμών! Με περίπου 920.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα, το Pathfinder μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε σημαντικά τον αριθμό των πελατών σας. Με απλό και εύχρηστο τρόπο οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση στα προϊόντα μέσω των αναζητήσεών τους και μπορούν απευθείας να επισκευτούν το e-shop σας για να τα αποκτήσουν.
Το εργαλείο διασύνδεσης με το Skroutz.gr (με 115 e-shops και 384.598 προϊόντα) και το ePrice.gr (με πάνω από 45 e-shops και 136.000 προϊόντα) στέλνει στα sites αυτά λίστες με όλα τα προϊόντα σας μέσω XML feeds. Το Skroutz.gr & το eprice.gr καταγράφουν και ταξινομούν τα προϊόντα σας έτσι ώστε οι χρήστες του Διαδικτύου να πραγματοποιήσουν εύκολα και χωρίς κόστος, έρευνα αγοράς για προϊόντα και υπηρεσίες που θέλουν να προμηθευτούν!
Αξιολογήσεις προϊόντων από τους χρήστες
H πρόσθετη λειτουργία "Αξιολογήσεις χρηστών" επιτρέπει στους χρήστες σας να μοιράζονται τη γνώμη και την εμπειρία τους, να αξιολογούν, να συστήνουν και να σχολιάζουν τα προϊόντα του e-shop σας (και εσάς να ρυθμίζετε τις διάφορες παραμέτρους αυτής της λειτουργίας) κάνοντας έτσι το e-shop σας πιο φιλικό στο χρήστη, πιο ζωντανό και ανοιχτό στην αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών σας.
Σχετικά Προϊόντα
Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να συσχετίσετε διάφορα προϊόντα μεταξύ τους, είτε είναι παρεμφερή ή προϊόντα που διατίθενται μαζί, αλληλοσυμπληρώνονται ή μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους αυξάνοντας τη χρηστικότητά τους. Έτσι πλέον ο χρήστης θα έχει εναλλακτικές λύσεις και κίνητρα να αγοράσει επιπλέον προϊόντα που θα βρεί χρήσιμα ή αναγκαία.
Newsletter
Με αυτό το εργαλείο θα μπορείτε να επικοινωνείτε ανέξοδα και όσες φορές επιθυμείτε με τους πελάτες ή τους συνεργάτες σας, προσφέροντας τους πολύτιμες ενημερώσεις όπως μια νέα προσφορά σε προϊόν, μια έκπτωση που θα είναι ενεργή για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή μια νέα συνεργασία που θα σας αναδείξει ακόμα περισσότερο.